فایل بزرگ 2

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدیریت نوین و توسعه پایدار

مدیریت نوین و توسعه پایدار

;

;

;

;

;

;

;

مقاله مدیریت با عنوان مدیریت نوین و توسعه پایدار در فرمت ورد در 39 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

* چکیده

* مقدمه

* مفاهیم و دیدگاه‌های توسعه

* تفاوت‌ توسعه در مفهوم سنتی و پایدار

* مدیریت و توسعه

* افقهای آینده مفاهیم توسعه و مدیریت

* مدیریت دولتی و توسعه

* اهداف مدیریت دولتی سنتی

* روشها و اندیشه‌ها

* منطق

* توسعه و نقش‌ها و فعالیت‌های مدیریتی دولت

* سیاستگذاری و تصمیم‌گیریها

* توسعه پایدار و مدیریت دولتی

* نظام اداری توسعه

* نتیجه‌گیری

* چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات حاضر

* فاوا نیوز

* مقدمه

* شرح

* امنیت (Security)

* بی ثباتی (Instability) ;

* روابط انسانی (Human Relation)

* سرعت تحولات Speed of; Changes

* تغییر تعاریف ;Definition in Change

* ابعاد شخصیتی مدیران عالی عصر اطلاعات:

* نتیجه

* زندگی و کسب و کار در چنین روزگاری پنج جنبه اساسی را برای کارآمدی الزامی می نماید

* منابع و مآخذ مورد استفاده



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

تحقیق کامل و جامع درباره شیطان

تحقیق کامل و جامع درباره شیطان

;

;

;

;

;

;

;

;

مطالب این پست : تحقیق کامل و جامع درباره شیطان (دانلود متن کامل )

;

مقدمه :

حمد مخصوص خدایی است که تمام کارهایش از روی علم و حکمت می باشد و از اوجز خیر و صلاح سر نمی زند و بر همه موجودات کمال رأفت و رحمت را دارا می باشد و حتی قراردادن موجودی به نام شیطان جهت اغوای بنی آدم هم ، از روی مصلحت و حکمت او بوده است .

کتابی که در پیش روی دارید نتیجه روزها و ساعتها تحقیق در کتب مختلف و جمع آوری مطالبی که بتواند حقیقت شیطان را بیشتر برای ما روشن نماید ، می باشد .

در این کتاب سعی شده است شیطان را آن طور که به واقعیت نزدیکتر است معرفی و مطالب را از کتب معتبر اخذ و ارائه نماییم .

نکته ای که لازم به تذکر است این است که ، هر کس به راههایی که جهت رهایی از شیطان بیان شده است عمل نماید ، با عنایت پروردگار ، مسلماً می تواند از دامهای او گریخته و در قلعه محکم الهی پناهنده شود و از دسترس او در امان بماند . به همین جهت توصیه می شودحتماًقسمت اخیر کتاب راکه دررابطه با همین نکته است مطالعه فرمایید .درآخر از همه کسانیکه بنده را در تدوین این مجموعه بنحوی یاری نموده اند تشکر می نمایم .

ماده و معنای لغوی شیطان :

مفسرین در ریشه و اشتقاق « شیطان » اختلاف کرده اند ، برخی از ماده « شاط » و گروهی از ماده « شَطَن » دانسته اند و جهت اختلاف این است که هر دو ماده ، مناسب معنای شیطان است . ابن اثیر « شاط » را در نهایه چنین معنا کرده است

« شاطَ یَشیطُ » به معنای سوختن ، و به این حدیث استناد نموده است

« اذا استشاط السُّلطانُ تَسَلَّطَ الشَّیطان » هر گاه آتش غضب بر سلطان چیره شود و مانند آتش گردد ، شیطان بر او غلبه می کند .

در المنجد چنین آمده است « شَاطَ یَشیطُ شَیْطاً وَ شَیاطَهً وَ شَیطوُطَهً »

سوختن چیزی را گویند و « شاطتِ القِدْرُ » سوختن غذای درون دیگ و چسبیدن به آن را گویند و « اِسْتَشاطَ عَلیه » یعنی از شدت خشم آتشین شد .

در قاموس بعد از بیان مطالبی که از المنجد بیان شد می گوید : « شاطَ فُلانٌ » یعنی هلاک شد و از این ماده است شیطان ، و « أَشاطهُ وَ شَیَّطَهُ » سوزاند و هلاکش ساخت.و در ماده « شَطَن » می گوید : ریسمان طویل و « الشّاطِن » خبیث ، و « الشیطان » هر گردنکش متمردی از انس و جن و جنبندگان « شَیطَنَ وَ تَشَیطَنَ »

أی فَعَلَ فِعلَهُ : یعنی هر کس چنین کند ( گردنکشی کند یا خبث ورزد )در نهایه می گوید : اگر نون شیطان را اصلی بدانی از ماده « شَطَنَ » مأخوذ است به معنای دوری یا دور از خیر . یا از ریسمان طویل ، و اگر نون آن را زائد بگیری از «شاطَیشیطُ » است : هر گاه هلاک شود : یا از « اِستشاطَ غضباً » هر گاه در خشم شد .

در المنجد در ماده « شَطَنَ » می گوید : « شَطنهُ شطناً » وی را دور ساخت . و

« شطنَ الرَّجل » از حق دور افتاد . « الشیطان » روح شریر .

راغب در مفردات می گوید : نون در شیطان اصلی است ، و از ماده « شطنَ » می باشد ، به معنای « تباعد » و گفته شده نون در آخر آن زائد است . و ابوعبیده گفته است : « شیطان » هر سرکشی است از جن و انس و حیوانات

« الشیطان اِسمٌ لِکلِّ عارمٍ من الجن و الانس و الحیوانات ».

;

متن کامل را می توانید دانلود کنید چون فقط تکه هایی از متن این تحقیق در این صفحه درج شده است(به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل تحقیق

همراه با تمام ضمائم با فرمت ورد که ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
رام

رام رسمی و فارسی سامسونگ sm-a5000

حل مشکل پرش آنتن و اس ام اس

با اندروید 4.4.4 و قابل رایت روی اندروید 5.0.2 بدون هیچ مشکلی.

این رام تست شده بدون مشکل گوگل پلی.

بعد از پرداخت لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
بررسی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات132

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه 2
بیان مسئله 4
اهمیت و ضرورت موضوع 5
اهداف پژوهش 7
سوالات پژوهش 8
تعاریف واژه ها و اصطلاحات 9
تعاریف نظری 9
تعاریف عملیاتی 12
روش تحقیق 13

فصل دوم : پیشینه تحقیق و ادبیات تحقیق
مقدمه 15
بخش اول 17
موضوع تربیت 17
ارزش و اهمیت تربیت 17
جایگاه تعلیم و تربیت 18
هدفهای تربیت در اسلام 19
اصول و مبانی وروشهای تربیت 21
مفهوم دین 25
فلسفه و ضرورت دین 25
اهمیت تربیت دینی 25
زمان تربیت دینی 28
طریق آموزش دینی 33
اصولی در تربیت دینی 34
آسیب شناسی تربیت دینی 35
موانع تربیت دینی نسل نوجوان در نهاد خانواده 36
موانع تربیت دینی نسل جوان در نهاد جامعه 37
موانع تربیت دینی نسل نوجوان در نهاد نظام آموزشی 38
بخش دوم 39
آشنایی با نهج البلاغه 39
ضرورت تربیت از دیدگاه نهج البلاغه 41
امکان تربیت از دیدگاه نهج البلاغه 44
تربیت پذیری انسان از دیدگاه نهج البلاغه 45
ارزش تربیت از دیدگاه نهج البلاغه 46
هدفداری تربیت ازدیدگاه نهج البلاغه 47
ضرورت شتاب در تربیت نوجوان از دیدگاه نهج البلاغه 50
عوامل موثر در تربیت از دیدگاه نهج البلاغه 52
وراثت 52
محیط 53
محیط جغرافیایی 54
سختیها و شداید 55
کار 55
عوامل ماورای طبیعت 56
اراده انسان 56
مبانی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه 57
مبانی هستی شناسی ( معرفت به خداوند ، به دین و جهان آخرت ) 57
مبانی انسان شناختی ( عقل ، اراده ، تاثیرپذیری ... ) 58
اصول تربیتی از دیدگاه نهج البلاغه 62
اصل اعتدال 62
اصل تدرج و تمکن 62
اصل تسهیل و تیسر 63
اصل زهد 63
اصل تعقل 64
اصل تفکر 64
اصل تدبر 65
اصل کرامت 65
اصل عزت 65
روشهای تربیتی از دیدگاه نهج البلاغه 66
روش الگویی 66
روش محبت 67
روش تذکر 67
روش عبرت 68
روش موعظه 68
روش تشویق و تنبیه 69
روش توبه 70
روش ابتلاء و امتحان 72
روش مراقبه و مطالبه 73
بررسی نمونه عملی در سیره امام علی (ع) 74
نامه 31 نهج البلاغه سفارشات امام علی (ع) به فرزندش امام حسن مجتبی (ع) 74
پیشینه نظری تحقیق ( تحقیقات انجام شده در داخل کشور ) 81

فصل سوم : روش اجرای پژوهش
مقدمه 87
جامعه 87
نمونه 87
روش اجرای پژوهش 87
روش جمع آوری اطلاعات
طرح پژوهش 88

فصل چهارم : یافته های پژوهش
مقدمه
معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع اول راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش
معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع دوم راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش
معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع سوم راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش
یک نگاه کلی به مباحث تربیتی امام علی (ع) و نمودار توصیفی
پاسخ به سوالهای پژوهشی

فصل پنجم : نتایج و پیشنهادها
بیان مسئله ، روش و یافته ها به صورت خلاصه
نتیجه گیری
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادها
فهرست منابع



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:8

فهرست و توضیحات:

مقدمه

انواع خواندن

خواندن تحت الفظی

خواندن استنباطی

خواندن نقادانه

در این نوع خواندن معنای سطحی کلام مورد توجه است.هنگامی که از کودک می خواهیم که آنچه را که خوانده است برای ما توضیح دهد،در واقع همین معنای تحت الفظی کلام مورد توجه ماست . بنابراین هدف از معنای تحت الفظی یعنی درک فهم ما از آنچه می خوانیم.

این نوع خواندن جنبه خلاقیت دارد ومنظور آن است که کودک معنایی غیر از آنچه منظور نویسنده است از لابه لای سطور استنباط کند.یکی از موارد خواندن استنباطی استفاده از قانون تعمیم است



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:3

فهرست و توضیحات:

منظور از تقطیر

انواع تقطیر

تقطیر تبخیر ناگهانی

تقطیر با مایع برگشتی

- تقطیر نوبتی:

تقطیر مداوم

محصولات روش تقطیر مداوم عبارتند

گاز اتان و متان بعنوان سوخت پالایشگاه 2-گاز پروپان و بوتان بعنوان گاز مایع و خوراک واحدهای پتروشیمی 3- بنزین موتور و نفتهای سنگین بعنوان خوراک واحد های تبدیل کاتالیستی برای تهیه بنزین بادرجه آروماتیسیته بالاتر 4-حلال ها 5- نفت سفید6- سوخت جت سبک و سنگین 7- نفت گاز 8- خوراک واحد های هیدرو کراکینگ و واحد های روغن سازی 9- نفت کوره و 10- انواع آسفالت ها.


در این روش ابتدا نفت خام را تا حدود 400 گرم می کنند تا بخاری داغ و مخلوطی سیال تولید کند که وارد برج تقطیر می شود. در این برج بخارها بالا می روند و درنقاط مختلف و درطول برج متراکم و به مایع تبدیل می شوند. اجزایی که نقطه جوش کمتری دارند(یعنی فرار ترند)بیشتر از اجزایی که نقطه جوش بیشتری دارند ،به حالت گاز باقی می مانند. این تفاوت در گستره های نقطه جوش امکان می دهد که اجزای نفت از هم جدا شوند. به همان طریقی که در یک تقطیر آب و الکل بطور جزئی از هم جدا می شوند. بعضی از گاز ها مایع نمی شوند و از بالای برج بیرون می روند. باقی مانده تبخیر نشده نفت نیز در ته برج جمع می شوند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه:3

فهرست

در حوزه علمیه

در حوزه علمیه قم

دوّمین بازداشت

سوّمین و چهارمین بازداشت

در آستانه پیروزى

پس از پیروزى

مقدمه

آیت الله خامنه اى از سال 1337 تا 1343 در حوزه علمیه قم به تحصیلات عالى در فقه و اصول و فلسفه، مشغول شدند و از محضر بزرگان چون مرحوم آیت الله العظمى بروجردى، امام خمینى، شیخ مرتضى حائرى یزدى وعلـّامه طباطبائى استفاده کردند. در سال 1343، از مکاتباتى که رهبر انقلاب با پدرشان داشتند، متوجّه شدند که یک چشم پدر به علت « آب مروارید» نابینا شده است، بسیار غمگین شدند و بین ماندن در قم و ادامه تحصیل در حوزه عظیم آن و رفتن به مشهد و مواظبت از پدر در تردید ماندند. آیت الله خامنه اى به این نتیجـه رسیدند که به خاطر خدا از قــم به مشهد هجرت کنند واز پدرشان مواظبت نمایند. ایشان در این مـورد مى گویند :
« به مشهد رفتم و خداى متعال توفیقات زیادى به ما داد. به هر حال به دنبال کار و وظیفه خود رفتم. اگر بنده در زندگى توفیقى داشتم، اعتقادم این است که ناشى از همان بّرى « نیکى» است که به پدر، بلکه به پدر و مادر انجام داده ام» . آیت الله خامنه اى بر سر این دو راهى، راه درست را انتخاب کردند. بعضى از اساتید و آشنایان افسوس مى خوردند که چرا ایشان به این زودى حوزه علمیه قم را ترک کردند، اگر مى ماندند در آینده چنین و چنان مى شدند!... امّا آینده نشان داد که انتخاب ایشان درست بوده و دست تقدیر الهى براى ایشان سر نوشتى دیگر و بهتر و والاتر از محاسبات آنان، رقم زده بود. آیا کسى تصّور مى کرد که در آن روز جوان عالم پراستعداد 25 ساله، که براى رضاى خداوند و خدمت به پدر و مادرش از قم به مشهد مى رفت، 25 سال بعد، به مقام والاى ولایت امر مسلمین خواهد رسید؟! ایشان در مشهد از ادامه درس دست برنداشتند و جز ایام تعطیل یا مبازره و زندان و مسافرت، به طور رسمى تحصیلات فقهى و اصول خود را تا سال 1347 در محضر اساتید بزرگ حوزه مشهد بویژه آیت الله میلانى ادامه دادند. همچنین ازسال 1343 که در مشهد ماندگار شدند در کنار تحصیل و مراقبت از پدر پیر و بیمار، به تدریس کتب فقه و اصول و معارف دینى به طلـّاب جوان و دانشجویان نیز مى پرداختند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آموزش

نوع فایل:ورد تعداد صفحات:31

تمرینات

14-1-1 می خواهیم تابع (به صورت عبارت درجه دوم انتگرال پذیر) را به کمک یک سری فوریه متناهی نمایش دهیم. معیار مناسبی برای دقت سری به کمک انتگرال مربع انحراف برقرار زیر به دست می آید.

نشان دهید که شرط کیمنه شدن یعنی:

به ازای همه مقادیرn، به انتخاب an و bn به صورتی که در معادله های (14-11) و (14/12) داده شده است، می انجامد.

پاسخ

به همین ترتیب خواهیم داشت:

که برای رسیدن به روابط فوق از روابط تعامد (14-7) و (14-8) و (14-9) استفاده کرده ایم.

14-1-2 در بررسی یک شکل موج پیچیده (کشنده های اقیانوسی، زمین لرزه ها، نوارهای موسیقی و مانند آنها) بهتر است. از سری فوریه ای به صورت زیر بهره گیریم.

نشان دهید که این معادله با معادله (14-1) هم ارز است و در آن

پاسخ: قبلاً سری فوریه را به صورت زیر تعریف کرده بودیم.

سری فوریه جدیدی که در نظر گرفته بودیم به صورت زیر قابل بسط دادن است.

در صورتی که داشته باشیم:

روابط I و I I هم ارز هستند.

14-1-3 تابع را به صورت یک سری فوریه نمایی بسط داده ایم.

اگر حقیقی باشد، ، چه قیدی روی ضرایب وضع می شود.

پاسخ:

14-1-4 با فرض اینکه و متناهی اند، نشان دهید که

پاسخ:

وقتی میل می کند cosmx و sinmx مقدار معینی ندارند در نتیجه برای اینکه حاصل انتگرال مقدار معینی داشته باشد باید داشته باشیم.

14-1-5 شگرد مجموعه یابی این بخش را به کار بندید و نشان دهید.

به شکل 14-2 مراجعه کنید.

پاسخ:

که به ازای مطلقاً همگراست. دستور العمل ما به این ترتیب است که تلاش کنیم از طریق تبدیل توابع مثلثاتی به توابع نمایی، سری توانی تشکیل دهیم.

چنانچه باشد خواهیم داشت.

14-1-6 مجموع سری مثلثاتی زیر را به دست آورید.

و نشان دهید که این مجموع برابر است.

پاسخ:

14-1-7 مجموع سری مثلثاتی زیر را به دست آورید.

و نشان دهید که برابر است با

با استفاده از بسط مقابل، رابطه بالا را ساده می کنیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:11

فهرست و توضیحات:
مقدمه

ویژگی&zwnj هاى عمومى پراگماتیسم

فلسفه در این مکتب خالى از هدف&zwnj هاى نظرى است و بیش تر به عمل توجه دارد.(فلسفه پراگماتیسم اصلاً انگلیسى و امریکایى است و در فرانسه برگسن و لوروا و در ایتالیا نیز وایلاتى و پاپینى گونه اى پراگماتیست اند.)1

(عمل&zwnj گرایى گرچه بیش از همه در امریکا و انگلستان ظاهر شده امّا محدود به آن نیست در حدود 1900 بویژه در آلمان هواداران بسیار یافت.

(گاهى مکاتب فکرى قرن بیستم واکنشى که نسبت به فلسفه هاى گذشته داشتند عکس العملى علیه هر نوع عقل گرایى بوده. فیلسوف بهترین راهنماست امّا نه در مفاهیم انتزاعى بلکه در زندگى کردن کوشش و تصمیم گرفتن&hellip پراگماتیستها مبناى کار خود را زندگى و عمل قرار دادند.گاه به اصالت حیات که حیات را محور قرار داده اند و چیزى بى همتا و گسترده تر از فکر دانسته اند. گاه به عمل گرایى و گاه به ابزارانگارى سودمندى عملى حتى در منطق و حقیقت.)4



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه30


پل شهرستان

دیوان اشعار، هاتف اصفهانی

منابع تاریخی:



موقعیت مکانی :

مسجد جامع تاریخی اصفهان

قدیمیترین بنای تاریخی اصفهان را باید مسجد جمعه یا مسجد جامع اصفهان تلقی کرد. سیمای فعلی مسجد عمدتاً مربوط به اقدامات دوره سلجوقی است اما تعمیرات و الحاقات آن به دورانهای بعد به خصوص عصر صفویان مربوط می شود . اما در کاوش های باستان شناسی مراحل قبل از سلجوقی هم به دست آمده که به دوران آل بویه و قرن سوم هجری باز می گردد. در همین کاوش ها آثار قبل از اسلام نیز کشف شده است. مسجد دارای ورودیهای متعدد است که هر یک فضای مسجد را به بخشهایی از بافت پیرامون آن مربوط می کند این ورودیها همه در یک زمان ساخته نشده اند و هر یک در مقطعی از تاریخ و در ارتباط با ساختمان درون و بیرون بنا به وجود آمده اند. گذرها و معابری که در گرداگرد مسجد وجود دارند بیانگر ارتباط گسترده ای است که مسجد با بافت قدیم شهر دارد.مسجد جامع اصفهان با نقشه چهار ایوانی بنا شده و از آنجا که ابداعات هنری و معماری 15 قرن دوران اسلامی را در خود گرد آورده است یکی از بهترین آثاری به شمار می رود که در دنیای امروز شهرت دارد. با



دریافت‌فایل